Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Ο Γ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΕ ΤΟΝ Π.ΑΓΓΕΛΙΔΗ

Επιστολή-ανακοίνωση προς τα τοπικά Μ.Μ.Ε. απέστειλε ο κ. Γεώργιος Παπαδόπουλος, υποψήφιος στις τελευταίες δημοτικές εκλογές με τον Στέλιο Σαουλίδη, στην οποία αναφέρει:

Μετά τη συμμετοχή μου, ως υποψηφίου δημοτικού συμβούλου με το συνδυασμό «ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ» του κ. Στέλιου Σαουλίδη στις δημοτικές εκλογές του 2006, θεωρώ χρέος μου απέναντι στο Σερραϊκό λαό να γνωστοποιήσω τις προθέσεις μου, για τις ερχόμενες δημοτικές εκλογές του 2010.

Ο Δήμος Σερρών έχει τις δυνατότητες και τις προϋποθέσεις για να πάει μπροστά. Χρειάζεται ανθρώπους με αξιοπιστία, εμπειρία, γνώση, αποτελεσματικότητα και όρεξη για δουλειά.
Η δημοτική κίνηση «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΕΡΡΑΙΩΝ» και ο επικεφαλής της Πέτρος Αγγελίδης, με τη συνεχή και έντονη παρουσία τους στα δημοτικά δρώμενα επί σειρά ετών απέδειξαν, ότι έχουν όλα τα παραπάνω στοιχεία και τις προϋποθέσεις για να προσφέρουν τις καλύτερες υπηρεσίες στο Δήμο Σερρών και στους Σερραίους δημότες.
Πιστεύω, ότι η πόλη μπορεί να επιταχύνει το βήμα της με Δήμαρχο τον Πέτρο Αγγελίδη και τη Δημοτική Πρωτοβουλία Σερραίων.

Συστρατεύομαι με τη Δημοτική Πρωτοβουλία Σερραίων και τον Πέτρο Αγγελίδη για μία καλύτερη πόλη και τίθεμαι στη διάθεσή τους, για να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο Δήμο Σερρών και στους συμπολίτες μου, με όσες δυνάμεις διαθέτω.

Ο Δήμος μας αξίζει και μπορεί να έχει καλύτερη τύχη.
Με τιμή
Γιώργος Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ