Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

«Αλλάζω ΚΛΙΜΑτιστικό»

Από το Υπουργείο Ανάπτυξης υπενθυμίζεται στους καταναλωτές ότι όπως είχε ανακοινωθεί από τις 3 Αυγούστου το πρόγραμμα «Αλλάζω ΚΛΙΜΑτιστικό» ολοκληρώνεται το Σάββατο 22 Αυγούστου.
Η δράση ξεκίνησε στις 05/06/2009 και όπως έχει ήδη αναφερθεί, σημείωσε μεγάλη επιτυχία, με την άνευ προηγουμένου ανταπόκριση των καταναλωτών, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία ακόμα και των ίδιων των φορέων της αγοράς, με τους οποίους το Υπουργείο Ανάπτυξης είχε ευρεία διαβούλευση για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της δράσης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγονται σε καθημερινή βάση, μέσω του εξειδικευμένου πληροφορικού συστήματος της δράσης, έως τις 17 Αυγούστου 2009:

• Το ύψος της σχετικής δημόσιας δαπάνης ανέρχεται στα €43,6εκ, ξεπερνώντας κατά πολύ τον αρχικό προϋπολογισμό των €15εκ, ο οποίος αναθεωρήθηκε λόγω της αυξημένης ζήτησης και της μεγάλης ανταπόκρισης των καταναλωτών.
• Αντικαταστάθηκαν και ανακυκλώθηκαν 131.504 παλαιά κλιματιστικά, σχεδόν τριπλάσια του αρχικού στόχου, που ήταν 45.000.
• Η εξοικονόμηση ενέργειας εκτιμάται σε 49,56 γιγαβατώρες/έτος όταν η αρχική εκτίμηση ήταν 16,96 γιγαβατώρες/έτος. Αντίστοιχα η μείωση των εκπομπών CO2 εκτιμάται σε43,61 χιλιάδες τόνους/έτος, με αρχική εκτίμηση τη μείωση κατά 14,9 χιλιάδες τόνους/έτος.
• Ο μέσος όρος των πωλήσεων ανά ημέρα στο πλαίσιο της δράσης ανέρχεται σε 2.267, από την αρχική ημερομηνία υλοποίησης μέχρι σήμερα. Κατά τις πρώτες μέρες εφαρμογής της δράσης ο ημερήσιος μέσος όρος των πωλήσεων ήταν περίπου 4.000, ενώ κατά τον τελευταίο μήνα έχει μειωθεί αρκετά, γεγονός που δείχνει ότι καλύφθηκε ήδη ένα σημαντικό τμήμα της ζήτησης.

Στη μεγάλη επιτυχία της δράσης συνέβαλλε τόσο ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός της όσο και η κατάλληλη ενημέρωση των πολιτών μέσω της ιστοσελίδας της δράσης, του Γραφείου Αρωγής Χρηστών και του ενημερωτικού υλικού που διανεμήθηκε στα καταστήματα, καθώς και στη σχετική διαφήμιση και προβολή που έγινε από πολλά καταστήματα. Η μεγάλη συμμετοχή των καταστημάτων στη δράση και η αυξημένη ανταπόκριση των καταναλωτών αποδεικνύεται και από την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας και τον αριθμό των κλήσεων στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών. Συγκεκριμένα:
• Η συνολική επισκεψιμότητα της επίσημης ιστοσελίδας της δράσης ανέρχεται, μέχρι σήμερα, στα 350.734 άτομα.
• Το Γραφείο Αρωγής Χρηστών (Help-Desk) έχει ανταποκριθεί επιτυχώς σε 24.628 ερωτήματα καταστημάτων και καταναλωτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ