Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Το κυβερνητικό παρελθόν του ΠΑΣΟΚ, μας κάνει επιφυλακτικούς για την υλοποίηση των εξαγγελιών του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππα, στη διάρκεια της σύντομης επίσκεψής του στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Μην ξεχνάμε ότι, επί 20 χρόνια, το ΠΑΣΟΚ στερούσε την πόλη από τα μεγάλα έργα υποδομής. Στην πραγματικότητα, της στερούσε την ταυτότητα μίας σύγχρονης ευρωπαϊκής μητρόπολης, αντάξιας των κατοίκων της και της ιστορίας της.
Αυτήν τη χαμένη ταυτότητα, την έδωσε η κυβέρνηση της ΝΔ με την έναρξη των μεγάλων έργων υποδομής (μετρό, εξωτερική περιφερειακή, μετεγκατάσταση ΔΕΘ, διάδρομος αεροπροσγειώσεως, εμπορευματικό κέντρο, κ.λ.π.) καθώς επέδειξε την απαιτούμενη πολιτική βούληση για την υλοποίησή τους, ξεπερνώντας τα γραφειοκρατικά εμπόδια και τις δυσκολίες που παρεμβάλλονταν. Έργα που σφράγισαν την ευρωπαϊκή προοπτική της πόλης.
Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης αυτό το αναγνωρίζουν, παρά τις όποιες καθυστερήσεις είχαν παρουσιαστεί λόγω της τεχνικής φύσης των έργων αυτών.
Αυτά τα έργα επανάλαβε και πάλι ο κ. Υπουργός. Θεωρώ ότι η δήλωσή του για την ταυτότητα της πόλης “να γίνει η Θεσσαλονίκη ένας ενεργειακός, διαμετακομιστικός, συγκοινωνιακός κόμβος και κέντρο καινοτομίας, γνώσης και επιχειρηματικότητας με εξωστρεφή χαρακτηριστικά” συνίσταται στην εξής φράση: “Συνεχίζουμε το έργο που ξεκίνησε και συντελέστηκε στην πόλη από τη Νέα Δημοκρατία την περίοδο της διακυβέρνησής της”».
«Το κυβερνητικό παρελθόν του ΠΑΣΟΚ, μας κάνει επιφυλακτικούς για την υλοποίηση των εξαγγελιών του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππα, στη διάρκεια της σύντομης επίσκεψής του στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Μην ξεχνάμε ότι, επί 20 χρόνια, το ΠΑΣΟΚ στερούσε την πόλη από τα μεγάλα έργα υποδομής. Στην πραγματικότητα, της στερούσε την ταυτότητα μίας σύγχρονης ευρωπαϊκής μητρόπολης, αντάξιας των κατοίκων της και της ιστορίας της.
Αυτήν τη χαμένη ταυτότητα, την έδωσε η κυβέρνηση της ΝΔ με την έναρξη των μεγάλων έργων υποδομής (μετρό, εξωτερική περιφερειακή, μετεγκατάσταση ΔΕΘ, διάδρομος αεροπροσγειώσεως, εμπορευματικό κέντρο, κ.λ.π.) καθώς επέδειξε την απαιτούμενη πολιτική βούληση για την υλοποίησή τους, ξεπερνώντας τα γραφειοκρατικά εμπόδια και τις δυσκολίες που παρεμβάλλονταν. Έργα που σφράγισαν την ευρωπαϊκή προοπτική της πόλης.
Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης αυτό το αναγνωρίζουν, παρά τις όποιες καθυστερήσεις είχαν παρουσιαστεί λόγω της τεχνικής φύσης των έργων αυτών.
Αυτά τα έργα επανάλαβε και πάλι ο κ. Υπουργός. Θεωρώ ότι η δήλωσή του για την ταυτότητα της πόλης “να γίνει η Θεσσαλονίκη ένας ενεργειακός, διαμετακομιστικός, συγκοινωνιακός κόμβος και κέντρο καινοτομίας, γνώσης και επιχειρηματικότητας με εξωστρεφή χαρακτηριστικά” συνίσταται στην εξής φράση: “Συνεχίζουμε το έργο που ξεκίνησε και συντελέστηκε στην πόλη από τη Νέα Δημοκρατία την περίοδο της διακυβέρνησής της”».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου