Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Θεόδωρος Μηλίδης, ανοιχτή επιστολή

Ανοιχτή επιστολή στους συμπολίτες μου
Σερραίες κ Σερραίοι στις 4 Οκτωβρίου θα ψηφίσουμε για τη νέα διακυβέρνηση της χώρας μας. Θα ψηφίσουμε για την πρόοδο, την ανάκαμψη και το μέλλον του τόπου.
Στην προσπάθεια της κυβέρνησης και του Κώστα Καραμανλή, για μια Ελλάδα ισχυρή και περήφανη, καταθέτω και εγώ τις δυνάμεις μου, βάζοντας υποψηφιότητα με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.
Φίλες και φίλοι,
Πιστεύω ότι θα με τιμήσετε με την ψήφο σας και την εμπιστοσύνη σας, γιατί με γνωρίζετε από τους αγώνες που μαζί δίνουμε όλα αυτά τα χρόνια.
Ζητώ να με εκλέξετε, για να υπάρχει η δική σας φωνή στη Βουλή των Ελλήνων.
Γνωρίζετε το ποιόν μου και την προσήλωσή μου στον τόπο μας και στους ανθρώπους του. Γνωρίζετε ότι μέσα από θεσμούς και θέσεις έχω υπηρετήσει το Νομό και τους συμπολίτες μου με τον καλύτερο τρόπο. Ξέρετε ότι έχω τη δύναμη, τη δυνατότητα και τη διάθεση να εργαστώ σκληρά και να σας εκπροσωπήσω με τον πιο άξιο τρόπο.
Ζητώ να είστε δίπλα μου και να με στηρίξετε με την αγάπη και την ψήφο σας,και εγώ με την σειρά μου σας υπόσχομαι ότι θα θυμάμαι,κάθε λεπτό της θητείας μου,τους λόγους για τους οποίους εσείς με ψηφίσατε.
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

Θεόδωρος Μηλίδης
Ιατρός
Υποψήφιος Βουλευτής Ν.Δ Ν.Σερρών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ