Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Συμβουλές προς πελάτες της αεροπορικής εταιρείας Sky Europe

Ε.Π.ΚΑ.Σ. Συμβουλές προς καταναλωτές που έχουν αγοράσει εισιτήρια με την αεροπορική εταιρεία Sky Europe.

Από 1η Σεπτεμβρίου 2009, η Sky Europe δεν πετάει στους ευρωπαϊκούς ουρανούς καθώς η εταιρία κήρυξε χρεοκοπία στις 31 Αυγούστου 2009. Χιλιάδες επιβάτες της αεροπορικής εταιρείας Sky Europe βρίσκονται σήμερα αποκλεισμένοι σχεδόν σε όλη την Ευρώπη, μετά την ανακοίνωση της χρεοκοπίας αυτής της χαμηλού κόστους εταιρείας και τη ματαίωση όλων των πτήσεών.
Η Ε.Π.ΚΑ.Σ. μετά από προφορική καταγγελία καταναλωτή που είχε αγοράσει εισιτήριο από την εταιρεία και δεν έχει ταξιδέψει ακόμη, συμβουλεύει:
Όσοι είχατε αγοράσει εισιτήρια online με την πιστωτική σας κάρτα, μπορείτε να αποζημιωθείτε από την τράπεζα η οποία εξέδωσε την κάρτα σας. Η διαδικασία είναι ουσιαστικά η ίδια που ακολουθείται για το αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγών: τυπώνετε το e-mail που είχατε λάβει από την Sky Europe με την επιβεβαίωση της κράτησης, και είτε το e-mail που ανακοινώνει τη χρεοκοπία της –αν το έχετε λάβει– είτε την επίσημη ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της, πηγαίνετε στην τράπεζα και συμπληρώνετε το Έντυπο Αμφισβήτησης Συναλλαγών, με αιτιολογία «δεν έλαβα ποτέ τις υπηρεσίες για τις οποίες πλήρωσα».
Η διαδικασία προβλέπεται χρονοβόρα, αλλά κατά πάσα πιθανότητα το αντίτιμο του εισιτηρίου θα σας επιστραφεί. Έχετε τουλάχιστον πολύ περισσότερες πιθανότητες απ’ ότι αν είχατε καταθέσει τα χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό ή είχατε στείλει έμβασμα, περίπτωση για την οποία η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας επισημαίνει ότι «η αποζημίωση ενδέχεται να μην είναι δυνατή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ