Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Στάθης Κουτμερίδης: ΚΑΙ Η ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ


Με αφορμή τις ανυπόστατες φήμες και διαρροές των τελευταίων ημερών, περί δήθεν διορισμού συγγενικού μου προσώπου στη Βουλή,
θα ήθελα να ενημερώσω τον Σερραϊκό λαό ότι ουδέποτε προέβη σε οποιοδήποτε διορισμό κανενός προσώπου στη Βουλή των Ελλήνων.
Η κα. Κουτμερίδου Παρθένα, η κόρη μου, είναι ελεύθερος επαγγελματίας και ασκεί το επάγγελμα του δικηγόρου στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Βασιλέως Ηρακλείου και Ιώνος Δραγούμη γωνία, 2ος όρ. και ουδεμία επαγγελματική σχέση έχει με τη Βουλή.
Η κα. Κουτμερίδου Μαριάνθη, η ξαδέρφη μου, απασχολείται στο πολιτικό μου γραφείο στις Σέρρες, ως επιστημονική συνεργάτης, με σύμβαση που διαρκεί όσο και η βουλευτική μου θητεία.
Κανένας διορισμός δεν προβλέπεται ως μόνιμος υπάλληλος της Βουλής, για τους επιστημονικούς συνεργάτες των βουλευτών, που απασχολούνται στα βουλευτικά γραφεία.
Αναγκάζομαι να προβώ σε αυτή τη διευκρίνιση, με μοναδικό σκοπό να ενημερώσω τον Σερραϊκό λαό και να αντικρούσω αυτό τον μεθοδευμένο πόλεμο λάσπης που δέχομαι τον τελευταίο καιρό.
Θέλω να γνωρίζουν οι Σερραίες και οι Σερραίοι που με τίμησαν και με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους ότι πάντα ενεργώ με έναν μόνο στόχο και σκοπό, να τους κάνω υπερήφανους που με εκλέγουν για τρεις συνεχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις, με μεγάλο αριθμό ψήφων.
Βέβαια και η αθλιότητα έχει τα όρια της.
Εμείς, όμως, θα συνεχίσουμε τον κοινό μας αγώνα, πολύ πιο δυνατοί.

Με εκτίμηση
ΣΤΑΘΗΣ Θ. ΚΟΥΤΜΕΡΙΔΗΣ
Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Σερρών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ