Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Η δημοτική αρχή αφού σπατάλησε 50.000 € σε μελέτες για να αυξήσει, από 5 σε 6 τις δημοτικές επιχειρήσεις, τώρα τις μειώνει


ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΕΡΡΑΙΩΝ:

Η Λύση της Κοινωφελούς Επιχείρησης Παιδικών Σταθμών(Κ.Ε.Π.Σ.) ήταν το θέμα που κυριάρχησε κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σερρών τη Δευτέρα 26 Απριλίου 2010.
«Η δημοτική αρχή αφού σπατάλησε 50.000 € σε μελέτες για να αυξήσει, από πέντε σε έξι τις δημοτικές επιχειρήσεις, τώρα τις μειώνει».Με αυτή τη φράση ξεκίνησε την τοποθέτησή του ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δημοτικού Συμβουλίου Σερρών Πέτρος Αγγελίδης και συμπλήρωσε λέγοντας, ότι η λαϊκή ρήση “ στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα” αρμόζει απόλυτα στην περίπτωση της λύσης της Κοινωφελούς Επιχείρησης Παιδικών Σταθμών(Κ.Ε.Π.Α.Σ.), την οποία ίδρυσε η ίδια η δημοτική αρχή πριν ένα χρόνο.

Συνεχίζοντας ο κ. Αγγελίδης απευθυνόμενος στον κ. Δήμαρχο και στη δημοτική αρχή είπε τα εξής: «Συστήσατε πριν από ένα χρόνο την Κοινωφελή Επιχείρηση Παιδικών Σταθμών(Κ.Ε.Π.Σ.) σε αντικατάσταση της Δημοτικής Επιχείρησης Παιδικών Σταθμών(Δ.Ε.Π.Σ.). Αυτή η απόφασή σας ήταν μια λανθασμένη απόφαση, διότι από τη στιγμή που υπήρχε το Κέντρο Προσχολικής Αγωγής (πρώην κρατικοί παιδικοί σταθμοί), έπρεπε να υπάρξει λύση της Δημοτικής Επιχείρησης Παιδικών Σταθμών και όλες οι λειτουργίες και οι δραστηριότητές της να μεταφερθούν στο Κέντρο Προσχολικής Αγωγής, κάτι το οποίο υποστήριζε η Δημοτική Πρωτοβουλία Σερραίων.
Το επιχείρημα που προβάλλετε, ότι δήθεν μετατρέψατε τη Δημοτική Επιχείρηση Παιδικών Σταθμών σε Κοινωφελή Επιχείρηση Παιδικών Σταθμών, διότι υπήρχαν προγράμματα σε εξέλιξη, τα οποία μπορούσαν να ολοκληρωθούν μόνον με τη σύσταση της νέας Κοινωφελούς Επιχείρησης Παιδικών Σταθμών, δεν ευσταθεί. Τα προγράμματα της πρώην Δημοτικής Επιχείρησης Παιδικών Σταθμών θα μπορούσαν να υλοποιηθούν από την ίδια την επιχείρηση, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας λύσης και εκκαθάρισής της, όπως θα γίνει τώρα με τη λύση της Κοινωφελούς Επιχείρησης Παιδικών Σταθμών.
Το ποσό των 50.000 € που δαπανήθηκε άδικα σε μελέτες, προκειμένου να αυξηθούν οι δημοτικές επιχειρήσεις από πέντε σε έξι, θα μπορούσε να ήταν πολύ μικρότερο, αν αποδεχόσασταν την πρόταση της Δημοτικής Πρωτοβουλίας Σερραίων για σύσταση μόνον μιας κοινωφελούς δημοτικής επιχείρησης σε αντικατάσταση των πέντε πρώην δημοτικών επιχειρήσεων. Έτσι θα εξυπηρετούνταν όλοι οι σκοποί και οι δραστηριότητες των πρώην δημοτικών επιχειρήσεων και θα εξασφαλιζόταν παράλληλα οικονομία στο Δήμο, διότι το λειτουργικό κόστος θα ήταν μικρό. Άλλο να λειτουργούν έξι δημοτικές επιχειρήσεις και άλλο μία. Επίσης ο Δήμος δε θα αντιμετώπιζε τα διάφορα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην Κοινωφελή Επιχείρηση Παιδικών Σταθμών με τη διακοπή σίτισης των παιδιών κ.λ.π.
Άλλωστε τώρα με τον “ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ” σε κάθε Δήμο προβλέπεται να υπάρχει μία μόνο δημοτική επιχείρηση.

Δυστυχώς άλλο ένα παράδειγμα σπατάλης και κακοδιαχείρησης των οικονομικών του Δήμου προστίθεται κοντά στα τόσα άλλα, όπως π.χ. 45.000 € για την αγορά νέου αυτοκινήτου Δημάρχου, 1.800 € μηνιαίο ενοίκιο για τη μεταστέγαση της πολεοδομίας σε ιδιόκτητο κτίριο, 35.000 € σε καθηγητή της Αρχιτεκτονικής Σχολής του Α.Π.Θ. για παροχή υπηρεσιών στο Δήμο Σερρών για τις οποίες δεν μας ενημερώνει ο Δήμαρχος, 10.000€ για οικονομοτεχνική διερεύνηση για την κατασκευή του νέου κτιρίου και του πύργου στο χώρο της δημοτικής αγοράς, τα οποία εγκατέλειψε πλέον η δημοτική αρχή κ.ά.»

Ολοκληρώνοντας ο επικεφαλής της Δημοτικής Πρωτοβουλίας Σερραίων τόνισε, ότι η δημοτική αρχή με την αλλοπρόσαλλη πολιτική της και την κακοδιαχείριση των οικονομικών του Δήμου, επιδείνωσε την οικονομική κατάσταση του Δήμου, χωρίς παραγωγή έργου.
Όσον αφορά το θέμα της λύσης της Κοινωφελούς Επιχείρησης Παιδικών Σταθμών, ο κ. Αγγελίδης είπε, ότι η Δημοτική Πρωτοβουλία Σερραίων, από την πρώτη στιγμή που τέθηκε το θέμα για το μέλλον των δημοτικών επιχειρήσεων τάχθηκε υπέρ της λύσης των δημοτικών επιχειρήσεων και της σύστασης μιας μόνο νέας κοινωφελούς δημοτικής επιχείρησης και γι' αυτό το λόγο συμφωνεί με τη λύση της σημερινής Κοινωφελούς Επιχείρησης Παιδικών Σταθμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ