Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Περαίωση του έργου : «ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ Ν.ΣΕΡΡΩΝ»

Το έργο χρηματοδοτήθηκε από πιστώσεις Κρατικές (20%) και Κοινοτικές (80%) μέσω του Π.Δ.Ε. ΣΑΕ 063/3 και είναι ενταγμένο στο Μέτρο 4.4 του Επιχειρησιακού Προγράμματος Γ΄ ΚΠΣ Σιδηρόδρομοι – Αεροδρομια & Αστικές Συγκοινωνίες του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών μετά από πρόταση της Ν.Α.Σερρών.
Η μελέτη του έργου συνολικής δαπάνης 1.100.000,0 € μαζί με ΦΠΑ συντάχθηκε από τη Δ/νση Τεχν. Υπηρεσιών της Ν.Α. Σερρών και εγκρίθηκε με την με αριθ. 2912/8-9-2006 Απόφαση της Δ/νσης Τεχν. Υπηρεσιών.
Το έργο δημοπρατήθηκε σύμφωνα με το σύστημα προσφοράς με επί μέρους ποσοστά έκπτωσης, άρθρο 7 του Π.Δ. 609/85. Κατά την δημοπρασία που έγινε στις 06-06-2007 τελευταία μειοδότρια αναδείχθηκε η εργοληπτική εταιρεία ΕΥΡΩΜΑΚ ΑΒΕΤΕ με έδρα τις Σέρρες.
Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού εγκρίθηκε με την υπ' αριθ. 83/2007 απόφαση της Νομαρχιακής Επιτροπής Υποδομών & Παραγωγικότητας της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Σερρών. Η αρχική εγκεκριμένη δαπάνη του έργου μαζί με τα απρόβλεπτα την αναθεώρηση και τον ΦΠΑ ανήλθε στο ποσόν των 769.404,93 € με ΦΠΑ . Η εργολαβική σύμβαση για το ανωτέρω ποσόν υπογράφηκε την 16η-8-2007.
Φορέας επίβλεψης είναι η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Σερρών, Τμήμα Συγκοινωνιακών Έργων.
Το έργο περαιώθηκε εμπρόθεσμα στις 16-4-2009 και παραδόθηκε διοικητικά για χρήση στις 6-10-2009 στην Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Ν.Α.Σερρών.
Η συνολικής δαπάνη του έργου ανήλθε στο ποσόν των 770.823,83 € με Φ.Π.Α.
Η παρούσα εργολαβία αφορούσε την δημιουργία τεσσάρων χώρων εξέτασης υποψηφίων οδηγών (πίστες) σε επαφή μεταξύ τους και σε διάταξη «V». Κάθε πίστα διαθέτει ξεχωριστές θέσεις στάθμευσης και αναμονής ενώ έγινε και η κατασκευή τριών ανεξάρτητων οικημάτων με χώρους WC αποθηκών και αναμονής. Το κάθε οίκημα είναι ισόγειο εμβαδού 80 μ2 και διαθέτει 4 WC, αποθήκη 24 μ2, και χώρο αναμονής 33,6 μ2. Τα κτίρια είναι συνήθεις κατασκευές με φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα και τοίχους πλήρωσης από οπτοπλινθοδομή. Επίσης έγινε ηλεκτροφωτισμός του περιβάλλοντα χώρου με ιστούς, φωτιστικά σώματα και προβολείς και εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού των κτιρίων. Έχουν κατασκευαστεί δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης και άρδευσης και υπάρχει θέρμανση και κλιματισμός με heat pumps.
Στις πίστες 1, 2 και 3 έχουν διαμορφωθεί υπερυψωμένες ράμπες κλίσης 10% οι οποίες χρησιμοποιούνται στις διάφορες ασκήσεις των οδηγών. Η κατασκευή των ραμπών έγινε με την βοήθεια οπλισμένων τοίχων αντιστήριξης. Μεταξύ του τοίχου και του ορίου του ασφαλτικού, παρεμβάλλεται πεζοδρόμιο πλάτους 0,5 μ., το οποίο εξασφαλίζει ικανή απόσταση μεταξύ επιφάνειας κυκλοφορίας και εσωτερικής παρειάς του τοίχου.
Ο διαχωρισμός των διαφόρων επιφανειών κυκλοφορίας των διαδρομών εξέτασης, των προσβάσεων και των θέσεων στάθμευσης έγινε με διατάξεις πεζοδρομίων σε τυπική διαμόρφωση ρείθρων-κρασπέδων-πλακόστρωσης.
Η πρόσβαση στους χώρους του κέντρου γίνεται μέσω οδικού τμήματος που συμβάλει στην υφιστάμενη ασφαλτοστρωμένη οδό του Αθλητικού Κέντρου Ομόνοιας.
Η οδοστρωσία αποτελείται από δύο στρώσεις βάσης πάχους 10 εκ. η κάθε μία , από μία ισοπεδωτική ασφαλτική στρώση και από την επιφανειακή στρώση κυκλοφορίας.
Όλες οι επιφάνειες του κέντρου που δεν έχουν ασφαλτοστρωθεί ή πεζοδρομηθεί έχουν φυτευτεί και εξασφαλίζεται ένα αισθητικά άνετο περιβάλλον.
Τέλος όλος ο χώρος του κέντρου έχει ασφαλιστεί με την κατασκευή περίφραξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ