Έπεσε η αυλαία της 25ης διεθνούς έκθεσης τουρισμού «Philoxenia», που έλαβε χώρα στη Θεσσαλονίκη από 29/10 μέχρι 1/11/09.
Επί τέσσερες μέρες η «καρδιά του τουρισμού» χτυπούσε στη Θες/νίκη.
Ξεχωριστό το ενδιαφέρον, όπως πάντα, του κοινού για την έκθεση αυτή.
Πολυπληθής η παρουσία του σ’όλα τα περίπτερα, όπου μέσα από το έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό, αλλά και μέσα από την «δια ζώσης» ενημέρωσή του, δέχθηκε την τουριστική πληροφόρηση, προκειμένου να προγραμματίσει τις διήμερες ή τριήμερες εξορμήσεις του, αλλά και να οργανώσει τις διακοπές του, σε κάποιον από τους παρά πολλούς ελκυστικούς προορισμούς της χώρας μας.
Η Νομαρχία μας έδωσε, όπως εδώ και 15 χρόνια, το παρών στην παραπάνω έκθεση, με μια παρουσία που αισθητικά, όπως τα τελευταία τρία (3) χρόνια, ήταν ιδιαίτερα αξιοπρόσεκτη.
Δυο γεγονότα σημάδεψαν τη φετινή συμμετοχή μας στην έκθεση:
Το πρώτο είναι, η απόσπαση του Α΄βραβείου καλύτερης δημιουργίας με την πλέον ολοκληρωμένη, λειτουργική και αισθητικά άψογη οργάνωση του περιπτέρου μας. Η αξιολόγηση έγινε από τριμελή κριτική Επιτροπή, αποτελούμενη από το Γενικό Δ/ντή της Helexpo, ένα εκπρόσωπο της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, ένα εκπρόσωπο του Τεχνικού Επιμελητηρίου και δυο στελέχη της Helexpo.
Το δεύτερο είναι, μια «δωροεπιταγή» αξίας 2000 €, που η Helexpo πρόσφερε στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Σερρών, ως επιβράβευση για την αξιόπιστη και αξιοπρόσεκτη παρουσία του νομού μας στην έκθεση «Philoxenia 2009».
Και οι δυο αυτές διακρίσεις αποτελούν για τη Νομαρχία μια ηθική επιβράβευση, δικαιώνει την προσπάθειά της για την διαφημιστική της προβολή, επιβεβαιώνει την πολιτική της επιλογή να θέσει την τουριστική ανάπτυξη ψηλά στην agenda των προτεραιοτήτων της και φυσικά την επιφορτίζει με ακόμη περισσότερες ευθύνες για ακόμη μεγαλύτερη, ποιοτικά και ποσοτικά, προσπάθεια, ώστε να μπορέσει να «κεφαλαιοποιήσει» τα αποτελέσματά της.
Τέτοιες διακρίσεις ευαισθητοποιούν όλους τους Σερραίους και ειδικότερα τους επαγγελματίες του τουρισμού, διότι βλέποντας το τι κάνει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση για το νομό, αναγνωρίζουν και τη δική τους ευθύνη ως προς το τι κάνουν και αυτοί για το νομό, μέσα από την ποιοτική βελτίωση των παρεχομένων απ’αυτούς αγαθών ή υπηρεσιών.
Είναι η δεύτερη φορά (η πρώτη ήταν στη Philoxenia 2007) που η παρούσα Νομαρχιακή Αυτοδ/ση μέσα σε τρία χρόνια αποσπά το 1ο βραβείο. Αυτό δείχνει συνέπεια, αλλά και πίστη στο σκοπό, τόσο σε επίπεδο πολιτικής επιλογής και βούλησης όσο και σε Υπηρεσιακό επίπεδο. Τίποτα δεν είναι τυχαίο και τίποτα δεν κατακτάται χωρίς κόπο.
Ογδόντα (80) ήταν τα τετρ. μέτρα του περιπτέρου της Νομαρχίας, μοντέρνα η γραμμή (αισθητική) της κατασκευής, άνετος ο χώρος για τις διάφορες συναντήσεις και συνομιλίες με επαγγελματίες του τουρισμού, έντονη η παρουσία των Σερραίων ξενοδόχων, tour operators, travel agents, επαγγελματιών της Σερραϊκής γαστρονομίας, πολλοί οι επισκέπτες μας, πολύ καλά τα σχόλιά τους για το νομό μας, το έντυπο προωθητικό μας υλικό και τις γαστρονομικές γεύσεις που τους προσφέρονταν σ’όλη τη διάρκεια της έκθεσης.
Η παρουσία στο περίπτερό μας, σ’όλη τη διάρκεια της έκθεσης, των Σερραίων επαγγελματιών οι οποίοι, με το έντυπο υλικό τους και τις κατ’ιδίαν επαφές με τους δυνητικούς τους πελάτες, υποστήριζαν και προωθούσαν το προϊόν τους, δείχνει ότι αναγνωρίζεται η αξία της ευκαιρίας που η Νομαρχία τους δίνει για διαφήμιση και προβολή.
Στη διάρκεια της έκθεσης, ξεκινώντας από την πρώτη μέρα, κατά την οποία έγιναν τα εγκαίνια του περιπτέρου μας από τον κ. Νομάρχη, γινόταν μέσα από τις δυο (2) οθόνες-plasma που υπήρχαν στο χώρο μας, η προβολή του νέου spot και ντοκιμαντέρ, στα οποία κεντρικό πρόσωπο είναι ο γνωστός Σερραίος καλλιτέχνης Γ. Καπουτζίδης.
Ενθουσιώδεις οι κριτικές όλων για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Νομαρχίας, που αφορά σε spot, ντοκιμαντέρ, νέο τουριστικό έντυπο για τους νέους, αλλά και outdoor διαφήμιση.
Το περίπτερο μας επισκέφθηκαν οι Υφυπουργοί κ. Μπόλαρης και η κ. Γκερέκου.
Η Νομαρχιακή Αυτοδ/ση αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει δημόσια τους Σερραίους επαγγελματίες που με τη μπουγάτσα, τον ακανέ, τον καβουρμά, τα κρασιά, τα ούζα, τα αναψυκτικά, τα οποία αφιλοκερδώς πρόσφεραν, εφωδίαζαν καθημερινά το περίπτερό μας.
Συμπερασματικά, θα μπορούσε να υποστηριχθεί ότι η Νομαρχιακή Αυτοδ/ση κάνει ό,τι μπορεί στην τουριστική προβολή, εξαντλώντας όλους τους εφικτούς και πολλές φορές ευρηματικούς τρόπους διαφήμισης, αλλά και σε έργα υποδομής, ο νομός μας ωριμάζει τουριστικά με πολλά περιθώρια βελτίωσης και η «τουριστική συνείδηση και παιδεία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου