
Ο Νομάρχης Σερρών κ. Στέφανος Φωτιάδης επανειλημμένα έχει τοποθετηθεί και υποστηρίξει ότι το θέμα της βελτίωσης – συντήρησης και άρσης επικινδυνότητας του οδικού δικτύου του Νομού Σερρών είναι η προτεραιότητα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Σερρών.
Από το 2007 μέχρι σήμερα, στα τμήματα του οδικού δικτύου ευθύνης της Ν. Α. Σερρών, αλλά και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και των Δήμων, έχουν γίνει ουσιαστικές παρεμβάσεις άρσης επικινδυνότητας με πρωτοβουλία και ευθύνη της Ν. Α. Σερρών. Αυτό άλλωστε το διαπιστώνουν οι πολίτες που κινούνται στο οδικό δίκτυο του Νομού.
Παράλληλα, ο Νομάρχης Σερρών έχει επανειλημμένα ζητήσει από την Εγνατία Α. Ε. και από τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας να παρέμβουν στα τμήματα του οδικού δικτύου που είναι της ευθύνης τους εντός του Νομού. Δυστυχώς από την πλευρά τους δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση, αν και ζητήθηκαν παρεμβάσεις σε πολύ επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου, όπου γίνονται πολύ συχνά σοβαρά τροχαία δυστυχήματα, όπως η στροφή του δρόμου προς Θεσσαλονίκη μετά το Στρυμονικό.
Παρόλα αυτά, στο πνεύμα του ενιαίου αυτοδιοικητικού χώρου και της εξυπηρέτησης των πολιτών, η Ν. Α. ανέλαβε την πρωτοβουλία και όπου υπήρχαν προβλήματα έγιναν παρεμβάσεις άρσης της επικινδυνότητας (ανάβαση Αμφίπολης, στροφές Μεσορράχης, κόμβος περιφερειακής οδού πόλης Σερρών προς Νιγρίτα, φυλακές Νιγρίτας, κόμβος Ροδόπολης, ανάβαση Νέας Ζίχνης, είσοδος Λευκοθέας κλπ.).
Από το τεχνικό πρόγραμμα της Ν. Α. Σερρών, πέραν των αυτοτελών οδικών έργων που εκτελέστηκαν σε διάφορα τμήματα του οδικού δικτύου του Νομού Σερρών, διετέθησαν πιστώσεις για συντήρηση – βελτίωση και άρση της επικινδυνότητας του οδικού δικτύου ως ακολούθως:
Πρόγραμμα 2007: Συνολικό ποσό 1.000.000 Ευρώ
Πρόγραμμα 2008: Συνολικό ποσό 1.100.000 Ευρώ
Πρόγραμμα 2009: Συνολικό ποσό 3.550.000 Ευρώ
Το αντίστοιχο ποσό που είχε διατεθεί στο Πρόγραμμα του 2006 για τον ίδιο σκοπό ήταν 900.000 Ευρώ.
Επειδή τις τελευταίες ημέρες εξελίσσεται μία προσπάθεια μέσα από συνεντεύξεις στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο να απαξιωθεί το έργο της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης στον συγκεκριμένο τομέα της συντήρησης και άρσης επικινδυνότητας του οδικού δικτύου, εστιάζοντας μάλιστα την κριτική τους στον οδικό άξονα από Σέρρες προς Μαυροθάλασσα – Κερδύλλια, σας παραθέτουμε τις συγκεκριμένες παρεμβάσεις που έγιναν στον άξονα αυτό.
α) Βελτίωση συνδετήριας επαρχιακής οδού Σιτοχωρίου – Αχινού.
β) Ασφαλτικές εργασίες τμήματος Δ. Δ. Θερμών – Δ. Δ. Πατρικίου.
γ) Ασφαλτικές εργασίες τμήματος Δ. Δ. Θερμών – Δ. Δ. Αχινού.
δ) Ασφαλτικές εργασίες τμήματος Δ. Δ. Ζερβοχωρίου – Δ. Δ. Χουμνικού.
ε) Ασφαλτικές εργασίες τμήματος Δ. Δ. Μαυροθάλασσας – Δ. Δ. Τραγίλου
στ) Ασφαλτικές εργασίες τμήματος Δ. Δ. Μαυροθάλασσας – Δ. Δ. Ευκαρπίας
ζ) Ασφαλτικές εργασίες τμήματος Δ. Δ. Μαυροθάλασσας – Δ. Δ. Αηδονοχωρίου
η) Ασφαλτικές εργασίες τμήματος Δ. Δ. Πατρικίου – Δ. Δ. Αχινού.
θ) Ασφαλτικές εργασίες κόμβου Ιβήρων.
ι) Ασφαλτικές εργασίες τμήματος Δ. Δ. Αγ. Δημητρίου – Δ. Δ. Καστανοχωρίου.
κ) Ασφαλτικές εργασίες τμήματος Δ. Δ. Καστανοχωρίου – Δ. Δ. Λευκοτόπου.
λ) Ασφαλτικές εργασίες κόμβου Δ. Δ. Λευκοτόπου.
Έχει δημοπρατηθεί και έχει εγκατασταθεί εργολάβος στο αυτοτελές έργο της άρσης επικινδυνότητας στον κόμβο της Ευκαρπίας με προϋπολογισμό 80.000 Ευρώ και θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2009.
Όποιος παράγει έργο έχει τη δυνατότητα με συγκεκριμένα στοιχεία να το αποδεικνύει.
Όποιος κάνει κριτική με στόχο την απαξίωση και τον μηδενισμό, η πραγματικότητα τον αφήνει έκθετο στη συνείδηση των πολιτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου