H Λέσχη Αυτοκινήτου – Μοτοσυκλέτας Σερρών –Serres Auto Moto Club- συμμετείχε στο International Six Days Enduro της Πορτογαλίας
με την αποστολή ενός C
lub με τρεις Έλληνες αγωνιζόμενους, που τα τελευταία χρόνια ένιωσαν - έγιναν μέλη της ΛΑΜΣ, έζησαν δυνατές στιγμές, δύσκολες αλλά ευχάριστες, και πάνω από όλα ενώθηκαν μέσα από αγώνες όπως το International Six Days Enduro.
O Δημήτρης –RED- Κόκκινος, λάτρης των ISDE και υποκινητής του εγχειρήματος, συμμετείχε με την υποστήριξη της ΚΤΜ Hellas, του Μoto Baxevanis, Χ-Lite, Glover και MICHELIN, με ΚΤΜ ΕΧC 450 R με το Νο #535 στην κατηγορία Ε2. Τερμάτισε στην 260η θέση της Γενικής κατάταξης, και 61ος στην C2 κατηγορία με συνολικές ποινές χρόνου 4h10’16”, κερδίζοντας ασημένιο μετάλλιο.Ο Νίκος Καντίδης, υπεύθυνος διαδρομών των WEC και του ελληνικού ISDE στις Σέρρες, συμμετείχε με την υποστήριξη του Bike House του Κώστα Χατζή, και των Sinisalo, και OK Wheel, με Gas Gas EC 300 με το Νο #635 στην κατηγορία Ε3. Τερμάτισε στην 311η θέση της Γενικής κατάταξης, και 35ος στην C2 κατηγορία με σ
O Δημήτρης –RED- Κόκκινος, λάτρης των ISDE και υποκινητής του εγχειρήματος, συμμετείχε με την υποστήριξη της ΚΤΜ Hellas, του Μoto Baxevanis, Χ-Lite, Glover και MICHELIN, με ΚΤΜ ΕΧC 450 R με το Νο #535 στην κατηγορία Ε2. Τερμάτισε στην 260η θέση της Γενικής κατάταξης, και 61ος στην C2 κατηγορία με συνολικές ποινές χρόνου 4h10’16”, κερδίζοντας ασημένιο μετάλλιο.Ο Νίκος Καντίδης, υπεύθυνος διαδρομών των WEC και του ελληνικού ISDE στις Σέρρες, συμμετείχε με την υποστήριξη του Bike House του Κώστα Χατζή, και των Sinisalo, και OK Wheel, με Gas Gas EC 300 με το Νο #635 στην κατηγορία Ε3. Τερμάτισε στην 311η θέση της Γενικής κατάταξης, και 35ος στην C2 κατηγορία με σ
υνολικές ποινές χρόνου 4h50’36”, κερδίζοντας χάλκινο μετάλλιο.
O Δημήτρης –DOC- Αθα
O Δημήτρης –DOC- Αθα
νασουλόπουλος από το Off Road Team που συμμετείχε με την υποστήριξη των ΜΑΚΑΝ Touratech Hellas, Tyres & More, της MICHELIN, του www.trailride.gr, και της Φινλανδικής Εθνικής αποστολής με ένα ΚΤΜ EXC 250 F, με το Νο #735 στην κατηγορία Ε1. Τερμάτισε στην 292η θέση της Γενικής κατάταξης, και 52ος στην C1 κατηγορία με συνολικές ποινές χρόνου 4h30’26”, κερδίζοντας ασημένιο μετάλλιο.
Συνολικά τερματίσαμε στην 42η θέση ανάμεσα στα 91 club που συμμετείχαν.Οι 6 ημέρες στην Π
Συνολικά τερματίσαμε στην 42η θέση ανάμεσα στα 91 club που συμμετείχαν.Οι 6 ημέρες στην Π
ορτογαλία ήταν γεμάτες ζέστη, σκόνη, γρήγορες διαδρομές και αρκετές δύσκολες ανηφοριές που γέμισαν λούκια. Κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα όμως ήταν η άμμος που δυσκόλευε μέρα με την μέρα, αφού δημιουργούσε τεράστια σαμάρια που απαιτούσαν τεχνική, δύναμη αλλά και προσοχή στην οδήγηση!
Οι 2 πρώτες μέρες κύλησαν ήρεμα, με συντηρητική οδήγηση από μεριά μας, χωρίς απρόοπτα ή ποινές, εγκλιματιζόμενοι στο πορτογαλικό τερέν με άμμο, σκόνη και πέτρα. Μια δύσκολη ανηφόρα χρέωσε πολλούς με καπέλο, ενώ πολλοί οδηγοί έμεινα εκτός χρόνου στο δύσκολο εκείνο ΣΕΧ, αναγκάζοντας τους οργανωτές να την βγάλουν στη συνέχεια καθώς έγινε απροσπέλαστη.
Την 3η – 4η μέρα η διαδρομή ήταν πιο απαιτητική, πραγματικός αγώνας enduro, ειδικά την 4η μέρα! Με πάρα πο
Οι 2 πρώτες μέρες κύλησαν ήρεμα, με συντηρητική οδήγηση από μεριά μας, χωρίς απρόοπτα ή ποινές, εγκλιματιζόμενοι στο πορτογαλικό τερέν με άμμο, σκόνη και πέτρα. Μια δύσκολη ανηφόρα χρέωσε πολλούς με καπέλο, ενώ πολλοί οδηγοί έμεινα εκτός χρόνου στο δύσκολο εκείνο ΣΕΧ, αναγκάζοντας τους οργανωτές να την βγάλουν στη συνέχεια καθώς έγινε απροσπέλαστη.
Την 3η – 4η μέρα η διαδρομή ήταν πιο απαιτητική, πραγματικός αγώνας enduro, ειδικά την 4η μέρα! Με πάρα πο
λλή άμμο και δύσκολα ανηφορικά μονοπάτια που πρόσφεραν πλούσιο θέαμα στους θεατές αλλά και στους φωτογράφους. Χαρακτηριστικό των ημερών αυτών ήταν ένα ΣΕΧ με άμμο 35 συνεχή χιλιόμετρα. Στο πρώτο πέρασμα μπορούσαμε να κρατήσουμε ταχύτητες έως και 70 km/h με 4η/5η σχέση στο κιβώτιο, βγάζοντας λίγη προπορεία, ενώ στο τελευταίο πέρασμα το «σαμάρι» έφτανε το 1+ μέτρο αναγκάζοντάς μας να οδηγούμε με 1η/2α και 15-20km/h προσπαθώντας από την μία να κρατηθούμε πάνω στις μοτοσυκλέτες, κι από την άλλη να στρίβουμε στα στενά αμμώδη μονοπάτια που έκαναν συνεχώς τις μοτοσυκλέτες να υποστρέφουν όσο το γκάζι δεν ήταν «τέρμα ανοιχτό»! Ευτυχώς οι οργανωτές αύξησαν το χρόνο στο συγκεκριμένο κομμάτι, και γλιτώσαμε οριακά τα καπέλα! Γενικώς ως Club δεν είχαμε σοβαρές ατυχίες, εκτός από ένα λάθος υπολογισμό χρόνων κι ένα χαλασμένο φρένο του Νίκου, που την δύσκολη ειδικά 4η μέρα τον χρέωσαν πολλές ποινές. Ευτυχώς βρέθηκε λύση με δανεική τρόμπα φρένου από σκωτσέζους...
Την 5η και ειδικά την 6η μέρα η διαδρομή έγινε πιο εύκολη, αλλά πολύ έως υπερβολικά γρήγορη κι επικίνδυνη, καθώς κινιόταν παράλληλα με ρέματα, συνεχείς διασταυρώσεις και μεγάλες φλαταδούρες με σκόνη, πέτρα και άμμο! Οριακά γλιτώσαμε πάλι τα καπέλα... μέχρι να φτάσουμε στο Final Test. Μια καταπληκτική πίστα Motocross, ένα πραγματικό πανηγύρι του ISDE, όπου έπεσε και η αυλαία του αγώνα.
Τα καταφέραμε και το ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ, ζώντας στιγμές απίστευτες που μας ένωσαν ακόμη περισσότερο!
Η προσπάθεια αυτή, εκτός από την αρωγή και την φροντίδα της ΛΑΜΣ και των στελεχών της, βρήκε υποστηρικτές την Superfast Ferries, τo Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, και το Elpida Resort & Spa, τους οποίους κι ευχαριστούμε θερμά.
Μα πάνω από όλα ευχαριστούμε πάνω από όλα το Serres Auto Moto Club που μας βοήθησε πάνω από όλα έμψυχα όλες αυτές τις μέρες! Επίσης την INFOMEGA και τους Έλληνες που την στελέχωσαν καθώς και τα παιδιά από τα Κύθηρα για την παρέα, το κουράγιο και τη φιλοξενία! Χωρίς αυτούς, ο αγώνας θα ήταν πιο «φτωχός»...Aπολαύστε φωτογραφίες από τον αγώνα
Την 5η και ειδικά την 6η μέρα η διαδρομή έγινε πιο εύκολη, αλλά πολύ έως υπερβολικά γρήγορη κι επικίνδυνη, καθώς κινιόταν παράλληλα με ρέματα, συνεχείς διασταυρώσεις και μεγάλες φλαταδούρες με σκόνη, πέτρα και άμμο! Οριακά γλιτώσαμε πάλι τα καπέλα... μέχρι να φτάσουμε στο Final Test. Μια καταπληκτική πίστα Motocross, ένα πραγματικό πανηγύρι του ISDE, όπου έπεσε και η αυλαία του αγώνα.
Τα καταφέραμε και το ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ, ζώντας στιγμές απίστευτες που μας ένωσαν ακόμη περισσότερο!
Η προσπάθεια αυτή, εκτός από την αρωγή και την φροντίδα της ΛΑΜΣ και των στελεχών της, βρήκε υποστηρικτές την Superfast Ferries, τo Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, και το Elpida Resort & Spa, τους οποίους κι ευχαριστούμε θερμά.
Μα πάνω από όλα ευχαριστούμε πάνω από όλα το Serres Auto Moto Club που μας βοήθησε πάνω από όλα έμψυχα όλες αυτές τις μέρες! Επίσης την INFOMEGA και τους Έλληνες που την στελέχωσαν καθώς και τα παιδιά από τα Κύθηρα για την παρέα, το κουράγιο και τη φιλοξενία! Χωρίς αυτούς, ο αγώνας θα ήταν πιο «φτωχός»...Aπολαύστε φωτογραφίες από τον αγώνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου