«Εισηγούμαι, εάν άμεσα δεν στελεχωθεί η Υπηρεσία με προσωπικό καθαριότητας, την μη λειτουργία του Κολυμβητηρίου προκειμένου να διασφαλιστεί η υγεία των Κολυμβητών-τριών, ενόψει και της πανδημίας του ιού της νέας γρίπης», σημειώνει σε ενημέρωση –εισήγηση προς τον πρόεδρο και τα μέλη του ΔΣ του ΑΟΔ Σερρών ο διευθυντής του Αθλητικού Οργανισμού κ. Δημήτριος Κουτρουβέλης.
Σε άλλο σημείο της εισήγησής του ο διευθυντής επισημαίνει: «Η όλη κατάσταση σε θέματα καθαριότητας προκαλεί τις αντιδράσεις των αθλουμένων αλλά και εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία αυτών». Αναλυτικά η ενημέρωση εισήγηση του διευθυντή του ΑΟΔΣ έχει ως εξής:
Η ενημέρωση-εισήγηση του διευθυντή του Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Σερρών
«Τον κ. Πρόεδρο και τα μέλη του ΔΣ του ΑΟΔ Σερρών, ενταύθα; Θέμα : Ενημέρωση – Εισήγηση. Κύριε Πρόεδρε,κυρίες και Κύριοι, Σύμφωνα με τις αρμοδιότητες μου που απορρέουν από τον Ο.Ε.Υ του ΑΟΔ Σερρών, σας ενημερώνω σχετικά με την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Κολυμβητήριο σε θέματα καθαριότητας και λειτουργίας. Κάθε επιδίωξη τόσο δική μου όσο και του Προϊσταμένου Τμήματος κ, Τάσσιου Α. για ενημέρωση και συνεργασία με τον κ. Πρόεδρο για την πρόληψη ή επίλυση των προβλημάτων, όχι μόνο δεν έφερε αποτέλεσμα αλλά βρεθήκαμε και απολογούμενοι ύστερα από την πειθαρχική εις βάρος μας διαδικασία που κίνησε ο κ, Πρόεδρος και παρότι άμεσα απολογηθήκαμε, μέχρι και σήμερα, περίπου δύο μήνες, είμαστε όμηροι αναμένοντας την απόφαση του,
Επισημάναμε εγγράφως, πριν την έναρξη λειτουργίας του Κολυμβητηρίου, ότι οι μετακινήσεις των υπαλλήλων και ο τρόπος λειτουργίας που επέβαλε ο κ. Πρόεδρος θα δημιουργούσε προβλήματα στην ομαλή και εύρυθμη λειτουργία του και δυστυχώς επιβεβαιωνόμαστε σήμερα αφού η όλη κατάσταση σε θέματα καθαριότητας προκαλεί τις αντιδράσεις των αθλουμένων αλλά και εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία αυτών.
Για την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των εγκαταστάσεων ο ΟΕΥ συγκεκριμένα αναφέρει:
Άρθρο 3 παρ. 5. «Το Τμήμα Διοίκησης εκπονεί το πρόγραμμα εργασίας του προσωπικού που εργάζεται σε βάρδιες, ελέγχει τις κάρτες παρουσίας των εργαζομένων, εγκρίνει μετά από αίτηση τους τις δικαιούμενες από το Νόμο άδειες και ενημερώνει τον Δ/ντή του Ν.Π για κάθε απουσία ή ανωμαλία.».
Άρθρο 2 παρ. 17. «Ο Διευθυντής εγκρίνει το πρόγραμμα εργασίας του προσωπικού που εργάζεται με βάρδιες και το οποίο εκπονεί ο Προϊστάμενος του Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών.».
Άρθρο 2 παρ. 5. « Ο Διευθυντής έχει την ευθύνη για την ομαλή λειτουργία τάξη και καθαριότητα του Ν.Π σε θέματα συντήρησης-καθαριότητας των εγκαταστάσεων.».
Όλες οι παραπάνω αρμοδιότητες μας αφαιρέθηκαν από τον κ. Πρόεδρο με απόφαση του. Για το θέμα αυτό απευθυνθήκαμε με ερώτημα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας χωρίς μέχρι σήμερα να λάβουμε απάντηση.
Ύστερα από τα παραπάνω εισηγούμαι, εάν άμεσα δεν στελεχωθεί η Υπηρεσία με προσωπικό καθαριότητας, την μη λειτουργία του Κολυμβητηρίου προκειμένου να διασφαλιστεί η υγεία των Κολυμβητών-τριών, ενόψει και της πανδημίας του ιού της νέας γρίπης. Για τον Α.Ο. Δήμου Σερρών, οΔιευθυντής Κουτρουβέλης Δημήτριος»
Σε άλλο σημείο της εισήγησής του ο διευθυντής επισημαίνει: «Η όλη κατάσταση σε θέματα καθαριότητας προκαλεί τις αντιδράσεις των αθλουμένων αλλά και εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία αυτών». Αναλυτικά η ενημέρωση εισήγηση του διευθυντή του ΑΟΔΣ έχει ως εξής:
Η ενημέρωση-εισήγηση του διευθυντή του Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Σερρών
«Τον κ. Πρόεδρο και τα μέλη του ΔΣ του ΑΟΔ Σερρών, ενταύθα; Θέμα : Ενημέρωση – Εισήγηση. Κύριε Πρόεδρε,κυρίες και Κύριοι, Σύμφωνα με τις αρμοδιότητες μου που απορρέουν από τον Ο.Ε.Υ του ΑΟΔ Σερρών, σας ενημερώνω σχετικά με την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Κολυμβητήριο σε θέματα καθαριότητας και λειτουργίας. Κάθε επιδίωξη τόσο δική μου όσο και του Προϊσταμένου Τμήματος κ, Τάσσιου Α. για ενημέρωση και συνεργασία με τον κ. Πρόεδρο για την πρόληψη ή επίλυση των προβλημάτων, όχι μόνο δεν έφερε αποτέλεσμα αλλά βρεθήκαμε και απολογούμενοι ύστερα από την πειθαρχική εις βάρος μας διαδικασία που κίνησε ο κ, Πρόεδρος και παρότι άμεσα απολογηθήκαμε, μέχρι και σήμερα, περίπου δύο μήνες, είμαστε όμηροι αναμένοντας την απόφαση του,
Επισημάναμε εγγράφως, πριν την έναρξη λειτουργίας του Κολυμβητηρίου, ότι οι μετακινήσεις των υπαλλήλων και ο τρόπος λειτουργίας που επέβαλε ο κ. Πρόεδρος θα δημιουργούσε προβλήματα στην ομαλή και εύρυθμη λειτουργία του και δυστυχώς επιβεβαιωνόμαστε σήμερα αφού η όλη κατάσταση σε θέματα καθαριότητας προκαλεί τις αντιδράσεις των αθλουμένων αλλά και εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία αυτών.
Για την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των εγκαταστάσεων ο ΟΕΥ συγκεκριμένα αναφέρει:
Άρθρο 3 παρ. 5. «Το Τμήμα Διοίκησης εκπονεί το πρόγραμμα εργασίας του προσωπικού που εργάζεται σε βάρδιες, ελέγχει τις κάρτες παρουσίας των εργαζομένων, εγκρίνει μετά από αίτηση τους τις δικαιούμενες από το Νόμο άδειες και ενημερώνει τον Δ/ντή του Ν.Π για κάθε απουσία ή ανωμαλία.».
Άρθρο 2 παρ. 17. «Ο Διευθυντής εγκρίνει το πρόγραμμα εργασίας του προσωπικού που εργάζεται με βάρδιες και το οποίο εκπονεί ο Προϊστάμενος του Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών.».
Άρθρο 2 παρ. 5. « Ο Διευθυντής έχει την ευθύνη για την ομαλή λειτουργία τάξη και καθαριότητα του Ν.Π σε θέματα συντήρησης-καθαριότητας των εγκαταστάσεων.».
Όλες οι παραπάνω αρμοδιότητες μας αφαιρέθηκαν από τον κ. Πρόεδρο με απόφαση του. Για το θέμα αυτό απευθυνθήκαμε με ερώτημα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας χωρίς μέχρι σήμερα να λάβουμε απάντηση.
Ύστερα από τα παραπάνω εισηγούμαι, εάν άμεσα δεν στελεχωθεί η Υπηρεσία με προσωπικό καθαριότητας, την μη λειτουργία του Κολυμβητηρίου προκειμένου να διασφαλιστεί η υγεία των Κολυμβητών-τριών, ενόψει και της πανδημίας του ιού της νέας γρίπης. Για τον Α.Ο. Δήμου Σερρών, οΔιευθυντής Κουτρουβέλης Δημήτριος»
Πηγή: Η Σημερινή των Σερρών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου