Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Μ. ΚΟΛΛΙΑ-ΤΣΑΡΟΥΧΑ:ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ


Ανάδειξη ζητημάτων και προβλημάτων στις υποδομές του Νομού Σερρών, αρμοδιότητας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων


Από το έτος 2005 η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε προχωρήσει στη γενναία χρηματοδότηση (264 εκατ. ευρώ) του κάθετου οδικού άξονα Ε 60 Δερβένι – Προμαχώνα, ενώ το 2008 χρηματοδότησε μελέτες για τον οδικό άξονα Ε 61 Σέρρες – Καβάλα.
Θα ήθελα να υπενθυμίσω τις δηλώσεις του π. Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιά, περί ολοκλήρωσης εντός του 2009 του οδικού άξονα Δερβένι – Προμαχώνα, (το έργο έπρεπε να παραδοθεί όπως είχε δεσμευτεί ο αρμόδιος Υπουργός αλλά και εγγράφως η Εγνατία Οδός τον Αύγουστο το 2009) που με υποχρέωσαν, όταν διαπιστώθηκαν τα σοβαρά λειτουργικά προβλήματα της αναδόχου για το οδικό τμήμα «Στρυμονικό – Α/Κ Χριστός, 22 χλμ) και του υπαρκτού κινδύνου καθυστέρησης στην παράδοση του έργου να καταθέσω σειρά ερωτήσεων προς τον αρμόδιο Υπουργού και να έχω αλλεπάλληλες συναντήσεις εργασίας με την Εγνατία Οδό Α.Ε.). Η προκήρυξη των εθνικών εκλογών και ανάληψη της διακυβέρνησης από το ΠΑΣΟΚ δίνει μια ευκαιρία στη νέα Κυβέρνηση να ολοκληρώσει το έργο και να το παραδώσει για χρήση στους Σερραίους πολίτες, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην βελτίωση της οικονομικής ζωής του τόπου μας.
Σήμερα αναμένουμε τη χρηματοδότηση των ενταχθέντων το 2009 έργων οδικού άξονα Μεσορράχης – Αμφίπολης (7,2 χλμ με προϋπολογισμό δημοπράτησης 38,6 εκατ. ευρώ, ΠΕΠ – εκτιμώμενο κόστος 20 εκατ. ευρώ) και ζητούμε τη συνέχιση της χρηματοδότησης των μελετών α) του οδικού άξονα Ε 60 ( Ριζιανά – Ρέμα Κοτσακά, Χριστός – Κ. ΑΜπέλα) β) του οδικού άξονα Ε 61 Σέρρες – Καβάλα από την Εγνατία Οδό Α.Ε., του οδικού τμήματος Λευκοθέας – Αλιστράτης – Όρια Νομού Δράμας, γ) του οδικού άξονα που θα συνδέει τη Δράμα με την Εγνατία Οδό στον κόμβο της Αμφίπολης και των ανισόπεδων κόμβων στην Παλαιοκώμη, Ροδολίβους – Πρώτης, Ν. Μπάφρας – Κρηνίδας – Συμβολής) δ) της Κατασκευής Σταθμού Εξυπηρέτησης Οχημάτων στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Δερβένι – Προμαχώνα ε) της ανισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης Λευκοθέας από το ΟΣΕ ΑΕ – ΕΔΙΣΥ ΑΕ, στ) της αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Προμαχώνα από το 79ο έως 119ο χλμ και της εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης σε όλη τη γραμμή 143 χλμ και στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Στρυμόνα – Σερρών (32 χλμ) από τη Διαχειριστική Αρχή Μεταφορών, όπως είχε προγραμματισθεί από τη Νέα Δημοκρατία στο ΕΣΠΑ από το 2011 έως το 2014.
Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση έχει ήδη από το 2005 μελέτες οδοποιίας ( βελτίωση οδικού άξονα Νιγρίτας – Στρυμονικού, Λευκοτόπου – Ευκαρπίας), ενώ σημαντικό θέμα στην αναπτυξιακή δυναμική της περιοχής της Σιντικής παραμένει η χρηματοδότηση της μελέτης βελτίωσης του οδικού άξονα Ν. Πετριτσίου – Ροδόπολης, με προεκτιμούμενη αμοιβή 1.800.000 ευρώ, που έχει εγκριθεί το 2006 ως προς την σκοπιμότητα της από το Περιφερειακό Συμβούλιο καθώς και η άμεση συντήρηση του.
Για την επιτάχυνση – ολοκλήρωση των σοβαρών έργων υποδομής του Νομού Σερρών αλλά και των προβλημάτων, που έχουν προκύψει από τις οικονομικές οφειλές της αναδόχου εταιρίας σε εργαζόμενους και προμηθευτές, έχω ήδη καταθέσει συγκεκριμένες ερωτήσεις προς τους αρμόδιους Υπουργούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ